کد خبر : 34615
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون: برای صعود باید خوب شروع کرد

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون: برای صعود باید خوب شروع کرد

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون ورزقان گفت: اگر به دنبال صعود به لیگ بالاتر هستیم باید از بازی اول خوب شروع کنیم.

به زارش نگاه، یوسف بخشی زاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: دیدار هفته نخست با ماشین سازی تبریز با تصمیم فدراسیون برگزار نشد و در هفته دوم مقابل بعثت کرمانشاه قرار می گیریم و این نخستین رویارویی رسمی ما در لیگ دسته ۲ است.

وی گفت: بازی سختی در کرمانشاه خواهیم داشت و این تیم در هفته اول در بازی خارج از خانه امتیاز گرفته و برای کسب سه امتیاز خانگی مقابل ما قرار می گیرد.

بخشی زاده ادامه داد: بازیکنان ما جمعی از بازیکنان با تجربه و جوانان با استعداد هستند که انگیزه خوبی برای این دیدار دارند و برای اثبات خود و تحقق هدف تیم به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان افزود: روی تیم خود کار کرده ایم تا بهترین بازی ها را از اولین دیدار داشته باشیم و از همین ابتدای کار شخصیت یک تیم مدعی صعود را به خود بگیریم و برای تیمی که چنین هدفی دارد دیدار سخت و آسان وجود ندارد و هر دیدار برای ما یک فینال برای صعود است.

بخشی زاده، آنالیز تیم حریف در لیگ دسته ۲ را سخت عنوان کرد و گفت: فیلم باکیفیتی از بازی تیم ها در این لیگ وجود ندارد و تقریبا تمامی تیم ها با اندک شناخت رو در روی هم قرار می گیرند با این حال روی این بازی حساب ویژه ای باز کرده ایم و با تمام توان برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می رویم.

دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و مس سونگون از هفته دوم لیگ دسته ۲، ساعت ۱۵.۳۰ هجدهم مهر در کرمانشاه برگزار می شود.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان در نخستین تجربه خود در لیگ کشوری، در گروه الف این رقابت ها با تیم های فولاد هرمزگان، ماشین سازی تبریز، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، سپید رود رشت، اترک بجنورد، ایمان سبز شیراز، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، پانیک تالش و ویستا توربین تهران هم گروه است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 4 =