کد خبر : 32712
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی سنگ‌شهر و فاز توسعه شهید سلیمی آغاز شد

واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی سنگ‌شهر و فاز توسعه شهید سلیمی آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: واگذاری حق انتفاع زمین صنعتی در شهرک های صنعتی «سنگ‌شهر» و فاز توسعه شهید «سلیمی» با اعتبار بیش از ۷۷۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش نگاه، مرتضی نیرومند اسکویی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تکمیل واگذاری اراضی صنعتی در فازهای موجود شهرک‌ صنعتی شهید سلیمی و استقبال سرمایه گذاران و صنعتگران برای سرمایه گذاری در این شهرک، افزود: فاز توسعه این شهرک‌ صنعتی با مساحت ۴۰۶.۴ هکتار آماده واگذاری به متقاضیان است.
وی با بیان اینکه با استقرار صنعتگران در فاز توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی حداقل برای ۱۴ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود، اظهار داشت: در این راستا ۷۳۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرک صنعتی شهیدسلیمی هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: سه زون‌ صنعتی قابل واگذاری در فاز توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی وجود دارد و فاز توسعه این شهرک صنعتی برای هفت زون‌ صنعتی طراحی شده است که در این مرحله زون های شیمیایی، فلزی و سلولزی جزو زون‌های قابل واگذاری است.
نیرومند اسکویی، با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خام فروشی و هدررفت ثروت ملی، شهرک صنعتی تخصصی سنگ ایجاد شده و اراضی آن آماده واگذاری است، ادامه داد: این شهرک در زمینی به مساحت ۷۸.۶ هکتار ایجاد شده که علاوه بر تولید ثروت برای صاحبان صنایع سنگ و مردم منطقه، زمینه اشتغال حداقل سه هزار نفر را به صورت مستقیم فراهم می کند.
وی با بیان اینکه تمامی واگذاری زمین های صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انجام می شود، یادآوری کرد: متقاضیان برای خرید این اراضی می توانند به سایت eservice.isipo.ir  مراجعه کنند.
آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =