کد خبر : 34864
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

۴۲۰ میلیون یورو اعتبار خط ۲ متروی تبریز در انتظار تأیید معاون اول رییس‌جمهور

۴۲۰ میلیون یورو اعتبار خط ۲ متروی تبریز در انتظار تأیید معاون اول رییس‌جمهور
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان فاینانس خارجی خط ۲ قطار شهری تبریز با تأیید معاون اول رئیس جمهور به حساب شهرداری تبریز واریز می‌شود.

به گزارش نگاه بنقل از شهریار، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز به همرا یعقوب هوشیار، اظهار کرد: رویکرد شهردار تبریز ورود جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و تأمین اعتبار برای تکمیل آنها است.

وی افزود: نصب روزشمار در پروژه‌های عمرانی شهر و افتتاح بدون تشریفات آنها مردم را امیدوار به توسعه و آبادانی شهر کرده و ما نیز در مجلس شورای اسلامی از این اقدامات شهرداری تبریز حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری تبریز اراضی رهاشده دستگاه‌های دولتی را در سطح شهر پایش کرده‌ و نمایندگان تبریز نیز پیگیر تعیین تکلیف این اراضی هستند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم ارتباط مستقیمی با استاندار و مدیریت شهری دارند و پیگیر فاینانس خارجی پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز و دیگر پروژه‌های شهر تبریز هستند.

تاج‌الدینی خاطرنشان کرد: ۴۲۰ میلیون یورو از طرف بانک فایننشال چین معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز در نظرگرفته شده و منتظر تأیید و امضای معاون اول رییس جمهور است.

وی یادآور شد: پیگیر برخی از اعتبارات شهرداری همچون عوارض شهری و سهم شهرداری‌ها از ارزش‌افزوده مالیات در مجلس شورای اسلامی هستیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + سیزده =