کد خبر : 32660
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

مشکلات مرکز پسماند تبریز هرچه سریع تر حل شود

مشکلات مرکز پسماند تبریز هرچه سریع تر حل شود

شهردار تبریز گفت: مشکلات مرکز دفن مهندسی، بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند این شهر باید هرچه سریع تر حل شود.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار روز شنبه بعد از بازدید از مرکز دفن مهندسی، بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند تبریز به عنوان بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور در حوزه مدیریت پسماند افزود: این پروژه با مشکل مواجه بوده و باید تکلیف آن مشخص شود.
وی با بیان اینکه وظایف پیمانکار در این پروژه مشخص است، اظهار داشت: پیمانکار این پروژه باید به وظایف خود عمل کند در غیر این صورت وضعیت پیمانکار هم باید تعیین تکلیف شود.
شهردار تبریز با اشاره به اینکه بحث اصلی در این پروژه، موضوع بهره‌برداری است، گفت: در خصوص لندفیل های شماره ۲ و ۳ این مرکز حداکثر تا ۲ هفته آینده باید تصمیم‌گیری شود.
هوشیار، با بیان اینکه متاسفانه تاکنون نظام تصمیم‌گیری واحد در این پروژه اتفاق نیفتاده و باید هرچه سریع‌تر صورت وضعیت ها تعیین تکلیف شود، ادامه داد: بعد از ۲ هفته دوباره در مورد این پروژه جلسه برگزار و برای تکمیل و اتمام آن زمانبندی می‌کنیم تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.
شهردار تبریز به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری و رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی این شهر از مرکز دفن مهندسی، بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند تبریز بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.
هوشیار، همچنین از واحد تصفیه خانه شیرابه سیستم (MBR) مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و سپس از لندفیل های مرکز دفن پسماند بازدید کرد.
در کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز روزانه یکهزار و ۲۰۰ تن زباله تولید می شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 11 =