کد خبر : 36457
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

نیازمجتمع مس سونگون به ٣٠٠ مگابايت برق

نیازمجتمع مس سونگون به ٣٠٠ مگابايت برق
با انتقال درامدهاي مالياتی، اگر هيچ اتفاقی هم در حوزه اقتصاد نيوفتد به صرفِ درامد پايدار بودن برای استان حائز اهميت و دقت هست و برای تيم اقتصادی و بازيگران حوزه ی صنعت رقم بسيار بالاييست كه مزايای ان در سالهای آتی بيشتر خودنمايی خواهد كرد.

به گزارش نگاه به نقل از صنعت خبرلری، عباسزاده مدير مجتمع عظيم مس سونگون در جلسه ی پيگيري مصوبات رياست محترم جمهوري و بررسي اقدامات صورت گرفته در مجتمع مس سونگون گفت ؛شركت ملي مس و مجتمع مس سونگون بي شك بدنبال اجراي مصوبات سفر رياست محترم جمهوري و ارائه عملكرد مطلوب خواهند بود، براي همين هم در تلاش خواهیم بود تا پروژه ها و طرحهاي توسعه با سرعت و در زمانبندي مناسب به سرانجام برسد.

٤ پروژه ي مصوب در هيئت مديره شركت ملي مس، هم اكنون منتظر اخذ مجوزها و رفع موانع ايجاد شهرك صنعتي ورزقان براي كلنگ زنی ست و با شروع به كار كارخانه هاي اسيد و در پايين دست ان كود شيميايی، منتظر حضور سرمايه گذاران جهت عقد قرارداد بلند مدت و تامين خوراكشان از روز قرارداد هستيم.

مجتمع مس سونگون در جهت انجامِ پروژه هاي مجتمع و پشتيباني طرحهاي توسعه اتي ، نزديك به ٣٠٠ مگابايت برق نياز دارد. نيروگاه گازي ٣٦ مگابايتي رو در سونگون ظرف ٩ ماه راه اندازي خواهيم كرد گرچه در ثبت سفارش با مشكلاتي مواجه بوديم ولي بالاخره به لطف خدا تاييديه گرفته شده، ثبت سفارش نهايی شده، پيمانكار مشخص و قرارداد هم منعقد شده است و همينطور با مشكلاتی شبيه در نيروگاه ٢٥ مگابايتي توليد برقِ عليار هم مواجه هستيم كه انتظار ميرود در اينده ای نزديك رفع شود.

طرح مطالعاتي نيروگاه بزرگ مقياس ٢٥٠ مگابايتي هم انجام شده كه اماده ايم با برگزاري مناقصه محل نيروگاه در شهرستان ورزقان مشخص و اقدامات لازم جهت راه اندازي صورت پذيرد كه در صورت اخد موافقت نيروگاه سيكل تركيبي خورشيدي و بادی، در مجموع ٤٥٠ مگابايت از طرف مجتمع مس سونگون راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =