کد خبر : 34874
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

ماشین‌ گلزنی تراکتور در راه رکوردشکنی/ عباس‌زاده به یک قدمی ادینیو رسید

ماشین‌ گلزنی تراکتور در راه رکوردشکنی/ عباس‌زاده به یک قدمی ادینیو رسید
مهاجم گلزن تیم فوتبال تراکتور به رکورد آقای گلی این تیم در تاریخ لیگ برتر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش نگاه بنقل از آناج ، محمد عباس‌زاده، مهاجم مازندرانی و ۳۴ ساله تراکتور درخشش خیره‌کننده‌ای در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان داشت و با هتریک خود سند پیروزی تیمش را امضاء کرد و یک بار دیگر نشان داد که همچنان دود از کنده بلند می‌شود.

وی در دقایق ۲، ۸۳ و ۹۰ برای تراکتور موفق به گلزنی شد که گل اول با ضربه سر، گل دوم با حرکت آکروباتیک و گل سوم نیز با یک بغل پای دقیق به ثمر رسید.

عباس‌زاده با سه گلی که به تور دروازه نفتی‌ها دوخت، در جدول گلزنان لیگ بیست‌ودوم ۶ گله شد و به صدر این جدول صعود کرد تا مدعی شماره یک کفش طلا شناخته شود.

مهاجم مازنی تراکتور همچنین با احتساب سه گل روز گذشته شمار گل‌هایش با پیراهن این تیم در رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال را به ۲۶ گل رساند تا از این حیث نیز با عبور از فرزاد حاتمی به تنهایی عنوان سومین گلزن برتر پرشورها در این رقابت‌ها را کسب کند.

حالا او در جدول برترین گلزنان تراکتور در تمامی ادوار لیگ برتر فوتبال فقط محمد ابراهیمی با ۳۱ گل و لوسیانو ادینیو با ۲۷ گل را بالای سر خود می‌بیند و با زدن تنها ۶ گل دیگر می‌تواند این ۲ بازیکن را نیز پشت سر گذاشته و به آقای گل تی‌تی‌ها در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود.

رکوردی که با توجه به روند گلزنی و آمادگی بالای عباس‌زاده در این فصل دست‌یافتنی به نظر می‌رسد و ماشین گلزنی تراکتوری‌ها با این فرمان احتمالا آن را خواهد شکست.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − هشت =