کد خبر : 32088
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

افتتاح نمایشگاه هفته سلامت در محل پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز

افتتاح نمایشگاه هفته سلامت در محل پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز

نمایشگاه هفته سلامت با شعار “سلامت ما، سیاره ما” در پارک ائل گلی توسط دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تبریز افتتاح شد.

به گزارش نگاه، محمد حسین حسن زاده مدیرکل سلامت شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات مهم و زیربنایی شهرداری در حوزه سلامت شهروندان، تاکید کرد: شهرداری تبریز به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد اجرایی و خدماتی در سال‌های گذشته خصوصاً در بحبوبه اوج شیوع کرونا در راستای ایجاد بسترهای موثر و حفظ و صیانت از سلامت شهروندان و عینیت بخشی به شعار شهر سالم شهروند سالم، توانسته است همراه و همدل با دیگر شرکای اجتماعی و سلامت در سرنوشت شهر و شهروند دخیل بوده و با اجرای طرح‌ها و خدمات مهم، به بخش عمده‌ای از اهداف خود در این حوزه دست پیدا کند.
وی همچنین تلاش و برنامه‌ریزی برای تامین و ارتقای سطح بهداشت و سلامت عموم شهروندان را دغدغه و رسالت اصلی این مجموعه اعلام کرد و افزود: هیچ اولویتی بالاتر از سلامت شهروندی برای شهرداری نبوده است و بر همین اساس شهردار محترم تبریز نیز بر این مهم تاکید زیادی دارند.
حسن زاده افزود: این مجموعه با تدوین و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف اعم از ارائه خدمات درمانی، حمایت همه جانبه شهروندان در حوزه مسایل اجتماعی به ویژه در میان دهک‌های پائین و مناطق کم برخوردار، مشارکت و همکاری نزدیک با مجموعه‌های متولی سلامت در راستای ارتقای بهداشت و سلامت اجتماعی و فردی را در دستور کار خود قرار داده و در رسیدن به این مهم، اقدامات خوبی را انجام داده است.
مدیرکل سلامت شهرداری در بخش دیگری به شاخص‌های اصلی شهرهای برتر جهان اشاره کرد و یادآور شد: در جهان امروزی تسلیحات نظامی و حکومتی شاخص قدرت نیست و در اصل الگوی قدرت در برترین شهرهای جهان مسایلی است که مانند مغناطیس در جذب سرمایه‌های بین المللی و افزایش برتری این شهرها نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت به مناسبت هفته سلامت در محل جاده سلامت پارک بزرگ ائل گلی برپا است و شهروندان می‌توانند از غرفه‌های این نمایشگاه که با حضور دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری تبریز، سپاه عاشورا، نیروی انتظامی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان ورزش و جوانان و سمن‌ها و خیریه‌های فعال حوزه سلامت دایر شده، بهره‌مند شوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 8 =