کد خبر : 34956
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

لیگ برتر فوتسال؛

برد فولادین مسی‌ها با دبل جاوید/ صدرنشینی نماینده آذربایجان تثبیت شد

برد فولادین مسی‌ها با دبل جاوید/ صدرنشینی نماینده آذربایجان تثبیت شد
هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور با تثبیت صدرنشینی تیم مس سونگون ورزقان پیگیری شد.

به گزارش نگاه، هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار در تبریز ادامه یافت و طی آن، مس سونگون ورزقان در خانه خود با نتیجه ۴ بر یک از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت.

مصاف دو تیم از ساعت ۱۵ در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شد و در نیمه اول مسی‌ها با گل مهدی جاوید، ستاره گلزن خود یک بر صفر برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، نارنجی‌پوشان میزبان توسط مجتبی پارساپور به گل دوم رسیدند و سپس این مهدی جاوید بود که دبل کرد و سومین گل را به تور دروازه میهمان دوخت.

بلافاصله بازیکنان فولاد زرند یکی از گل‌های خورده را توسط کامبیز گمرکی تلافی کرده و اختلاف را به ۲ گل کاهش دادند تا به دقایق باقی مانده امیدوار شوند.

اما این پایان کار نبود و مس در لحظات انتهایی مسابقه با گلزنی حمزه کدخدایی برای چهارمین بار دروازه فولاد را گشود تا حساب کار ۴ بر یک شود.

بدین ترتیب، این دیدار مشابه با نتیجه بازی رفت فصل گذشته دو تیم در تبریز با پیروزی ۴ بر یک نماینده فوتسال آذربایجان خاتمه پیدا کرد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور با کسب پیروزی در این دیدار خانگی به ششمین برد پیاپی دست یافته و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون با احتساب برد امروز ۲۴ امتیازی شد و توانست جایگاهش را در مکان اول تثبیت کند. تیم فولاد زرند ایرانیان اما ۹ امتیازی ماند و به رده هشتم سقوط کرد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =