کد خبر : 35149
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

صرفه‌جویی در هزینه‌ پروژه‌های عمرانی با بهره گیری از توان تخصصی کارکنان

صرفه‌جویی در هزینه‌ پروژه‌های عمرانی با بهره گیری از توان تخصصی کارکنان

شهردار تبریز صرفه‌جویی قابل قبول در هزینه‌های پروژه‌های عمرانی را ناشی از تلاش دسته‌جمعی و توان تخصصی همکاران شهرداری تبریز دانست.

به گزارش نگاه بنقل از شهریار، یعقوب هوشیار امروز در نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: سرعت کاری پروژه روگذر شهید فهمیده مطلوب است و تا ۱۸ دی سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود. دلیل مشهود نبودن پیشرفت پروژه این است که عرشه‌ها در کارخانه تولید می‌شود.

وی ادامه داد: تغییری در طراحی پروژه روگذر شهید فهمیده وجود داشت که موجب عقب افتادن ۲۰ روزه عملیات عمرانی این پروژه شد؛ به طوری که طراحی چهار متری برای عرض معبر روی پل تغییر کرد و یک و نیم متر عرض این معبر افزایش یافت.

هوشیار خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در هر کدام از پروژه‌های روگذر شهید فلاحی، پل روگذر شهید فروزنده و روگذر رسالت مبلغ پنج میلیارد تومان مازاد بر صورت وضعیت پرداخت کرده بود که این مبلغ ۱۵ میلیارد تومانی را در پروژه شهید فلاحی تجمیع کردیم.

وی در خصوص پروژه های در دست احداث شهرداری تبریز گفت: با تکیه بر تلاش دسته‌جمعی و توان تخصصی همکاران شهرداری تبریز صرفه‌جویی قابل قبولی در پروژه ها انجام یافته است و اجرای پروژه‌ها به خوبی پیش می‌رود.

شهردار تبریز در مورد عملیات عمرانی خط ۲ مترو تصریح کرد: خبر خوش در مورد خط ۲ مترو تبریز این است که برای اولین بار هم تی بی ام غربی و هم تی بی ام شرقی به صورت همزمان در حال فعالیت است.

وی در خصوص مشکلات آبگرفتگی میدان فهمیده در هنگام بارندگی گفت: در سال ۹۱ آبگرفتگی گسترده در میدان فهمیده را شاهد بودیم که برای رفع این مسئله کانالی به طول ۸۰۰ متر احداث شد ولی متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل عملیات شمع گذاری این کانال آسیب دیده است و به خوبی آب‌های سطحی را جمع‌آوری نمی‌کند. البته آسیب رسیده به کانال جزئی است و به زودی رفع می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =