کد خبر : 8726
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

شفافیت مالی یکی از معضل های اقتصادی کشور است

شفافیت مالی یکی از معضل های اقتصادی کشور است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: شفافیت مالی یکی از معضل های اقتصادی کشور ماست و این اندازه جابجایی نقدینگی در کشور اتفاق می افتد و هیچ نظارتی صورت نمی گیرد و این اسباب تاسف است.   به گزارش آوای سهند بنقل از نصر ، “احمد علیرضا بیگی” در خصوص التهابات بازار ارز و

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: شفافیت مالی یکی از معضل های اقتصادی کشور ماست و این اندازه جابجایی نقدینگی در کشور اتفاق می افتد و هیچ نظارتی صورت نمی گیرد و این اسباب تاسف است.

 

به گزارش آوای سهند بنقل از نصر ، “احمد علیرضا بیگی” در خصوص التهابات بازار ارز و سکه در کشور، گفت: اتفاقی که در بازار ارز افتاده است، جای سوال بسیاری دارد. ۶۱ تن طلا در بازار فروخته شده است و باید بانک مرکزی و نهادهای نظارتی در این زمینه به مجلس توضیح دهند.

وی افزود: شفافیت مالی یکی از معضل های اقتصادی کشور ماست و این اندازه جابجایی نقدینگی در کشور اتفاق می افتد و هیچ نظارتی صورت نمی گیرد و این اسباب تاسف است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمی دانم وزارت دارایی و امور اقتصادی و سازمان امور مالیاتی در کجای اقتصاد کشور قرار گرفته اند؟

بیگی تاکید کرد: برای شفاف کردن اقتصاد کشور، باید از همین مجلس شروع کنیم و مردم بدانند که وکلایشان به طرح ها و لوایح مختلف چه رایی داده اند؟

وی افزود: الان به بهانه اینکه آرا الکترونیکی است، معلوم نیست کدام نماینده چه رایی داده است، در حالی که باید آرای نمایندگان شفاف باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: این حق موکل است که بداند نماینده اش به چه طرحی  چه رایی داده است. البته قبلا رای گیری مجلس شفاف بود و قبل از الکترونیکی شدن رای گیری، بر اساس قیام و قعود انجام می شد.

بیگی اضافه کرد: این حق موکل است که وکیل اش در موضوعات مختلف چه موضع گیری و رایی داشته است؟

وی در پایان افزود: وقتی از حقوق مردم و شفافیت سخن می گوییم، باید عمل هم کنیم. مجلس باید در اتاق شیشه ای قرار داشته باشد تا همه چیز در کشور روشن شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =