کد خبر : 29738
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

خروج شاگردان سولدو از بحران/ تراکتـور با کمالوند تسویه حساب کرد!

خروج شاگردان سولدو از بحران/ تراکتـور با کمالوند تسویه حساب کرد!

تراکتور در دیدار خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان با ۲ گل به برتری رسیده و با کسب سه امتیاز شیرین از بحران خارج شد.

به گزارش آناج، دهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار دو تیم تراکتور و نفت مسجدسلیمان در تبریز پیگیری شد که شاگردان زوانیمیر سولدو در این دیدار خانگی موفق شدند با ۲ گل میهمان خود را شکست داده و سه امتیاز را از آنِ خود نمایند.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز آغاز شد، تراکتور بازی را بهتر از میهمان خود شروع کرد و در دقیقه ۱۴ خیلی زود مزد برتری خود را گرفت. رضا دهقانی با ضربه فنی از راه دور به زیبایی توانست توپ را با تور دروازه میهمان آشنا کند.

لحظاتی بعد بازیکنان میزبان موقعیت داشتند تا اختلاف را دو برابر کنند اما سنگربان نفت اینبار با واکنش مناسب راه دروازه را بست.

در ادامه نیمه نخست با وجود موقعیت‌های نصفه و نیمه دو تیم توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد و سرخ‌پوشان دیار آذربایجان با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز این تراکتور بود که کار را هجومی‌ استارت زد و می‌توانست به گل دوم برسد اما حملات سرخ‌پوشان در دقایق ابتدای این نیمه منجر به فروپاشی دروازه نشد.

در ادامه بازی، نفتی‌ها توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند و درحالی که این تیم به دنبال جبران گل خورده بود، سامان نریمان‌جهان در وقت‌های اضافه روی یک ضدحمله و در شرایط تک به تک با سنگربان حریف موفق شد گل دوم را به ثمر رسانده و حکم پیروزی تیمش را امضاء کند.

بدین ترتیب تراکتور با ۲ گل نفت را آتش زده و ضمن تلافی دو باخت هفته‌های گذشته با ۱۱ امتیاز و سه پله صعود در مکان نهم قرار گرفت. نفت مسجدسلیمان اما با ۷ امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.

شهاب الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال میهمان ویژه این دیدار بود که با حضور در بنیان دیزل بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کرد. وی برای شرکت در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری فوتسال به تبریز آمده است.

نکات بازی: با این برد روند شکست‌ناپذیری تراکتور برابر نفت مسجدسلیمان و تیم‌های فراز کمالوند در لیگ برتر تداوم یافت. سرخ‌پوشان همچنین با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر حریف جنوبی نفوذناپذیر باقی ماندند. پرشورها تا پیش از این بازی در تقابل‌های خانگی برابر نفت مسجدسلیمان گل نخورده بودند.

گروه داوری: مهدی سیدعلی – کمک‌ها: حسن انتظاری و علی رعیت؛ داور چهارم: وحید زمانی/ ناظر: محمدرضا فلاح

کارت زرد: اکبر ایمانی (۳۹)، پیمان بابایی (۶۳) و علی دشتی (۷۶) از تراکتور و مسلم مجدمی‌(۵) میرهادی میرجوان (۶۱) از نفت مسجدسلیمان

ترکیب تراکتور: مهدی حقیقت، هادی محمدی، عبدالله حسینی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، آرش قادری، اکبر ایمانی، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی (۷۹- محمد قادری)، پیمان بابایی (۶۸- علی دشتی) و محمد عباس‌زاده (۷۵- سعید واسعی).
سرمربی: زونیمیر سولدو

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علی عبدالله‌زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، کرار جاسم (۷۴- محمد بلبلی)، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، مهرداد هدایتیان و هاتف نادری (۵۴- امیر روستایی).
سرمربی: فراز کمالوند

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + شش =