کد خبر : 30401
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ است

تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: تداوم طرح عظیم جنگل‌کاری و تفرجگاهی عینالی نیاز به نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ دارد و شورای شهر همه جانبه از این طرح حمایت خواهد کرد.

به گزارش نگاه،علیرضا نوای باغبان روز شنبه، ۹ بهمن ماه، در دیدار با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، اظهار کرد: تداوم توسعه‌ی تفرجگاه عینالی تبریز به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های جنگل‌کاری و تفرجگاه‌های کوهستانی کشور نیاز به نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ادامه داد: شهرداری کلانشهر تبریز این طرح را خوب شروع کرد و طبق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری تاکنون پروژه‌های خوبی اجرا کرده است و شورای شهر تبریز نیز همه جانبه از تداوم اجرای این طرح حمایت می‌کند.

نوای باغبان خاطرنشان کرد: سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز مجری این طرح عظیم و موفق برای تداوم فعالیت و توسعه بیش از پیش تفرجگاه عینالی، همواره نیازمند حمایت مسئولین استانی و کشوری است.

جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در گرو تأمین زیرساخت‌های لازم

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در بازدید از تفرجگاه عینالی تبریز گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در مدیریت جدید سازمان عون‌بن‌علی انجام شده است که با حمایت شورای شهر و شهرداری و تأمین زیرساخت‌های لازم در این مجموعه گردشگری، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

شهرام دبیری با تأکید بر استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه تفرجگاه عینالی افزود: حمایت‌های استانداری و نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، در جذب بودجه‌ی ملی برای تداوم طرح تفرجگاهی عینالی موثر خواهد بود.

به گزارش نگاه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر تبریز، وی خاطرنشان کرد: یقین دارم در صورت تداوم توسعه و حمایت‌های لازم، می‌توانیم در مدت کم تفرجگاه عینالی را به قطب گردشگری، تفریحی و ورزشی شهر و استان تبدیل کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + سیزده =