کد خبر : 37400
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

پیروزی دراماتیک تراکتور در خانه/ “محمدی” فرشته نجات تراکتور شد

پیروزی دراماتیک تراکتور در خانه/ “محمدی” فرشته نجات تراکتور شد
دیدار تیم های تراکتور و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال با پیروزی دراماتیک تراکتور به پایان رسید.

به گزارش نگاه، تیم های تراکتور و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه یادگار اما م تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با گل هادی محمدی در دقایق پایانی به پایان رسید.

در دوازدهمین دقیقه این بازی شوت محمد امین حزباوی به سینه اخباری برخورد کرد و راهی کرنر شد تا اولین موقعیت حساس بازی رقم بخورد.

در دقایق ابتدایی شاهین ثاقبی دچار مصدومیت شد تا جای خود را به مهدی کیانی دهد.

در ادامه کار و در دقیقه ۲۹ مسابقه رضا اسدی با پاس مهدی قنبری در دهانه دروازه صاحب توپ شد اما نتوانست از این موقعیت گلزنی بهره لازم را ببرد و  ضربه این بازیکن توپ را از بالای دروازه راهی اوت کرد.

حملات دوتیم حاصلی به همراه نداشت تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم با نمایش طوفانی تی‌تی‌ها آغاز شد، در دقیقه ۵۴ بازی در درون محوطه جریمه موقعیت مناسبی جهت گلزنی محمدرضا عباسی به وجود آمد که این بازیکن با بی دقتی نتوانست چاچوب فلزی فولاد را هدف بگیرد.

در ادامه کار ضربه سرکش محمدمهدی قنبری در دقیقه ۵۷ مسابقه از بالای دروازه حبیب گردان به بیرون رفت تا حساب کار بدون گل باقی بماند.

تراکتور در ادامه حملات متعدد خود این بار مهدی کیانی از یک ضربه ایستگاهی توپ بلندی را به درون محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر رضا اسدی به طرزی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۶ بازی برخورد سینا شاه عباسی و حامد پاکدل در درون محوطه جریمه صحنه بحث برانگیزی را خلق کرد که اشکان خورشیدی در این صحنه اعتقادی به خطا نداشت و دستور ادامه کار را داد.

در دقیقه ۸۳ بازی ضربه سر تماشایی گستاوو واگنین روی ارسال مواج ابوالفضل رزاق پور از بالای دروازه به بیرون رفت تا نتیجه بازی بدون گل باقی بماند.

در ادامه کار تراکتوری ها مزد برتری‌شان را گرفتند و با گلزنی هادی محمدی نتیجه را به نفع خود تغییر دادند.

انتهای پیام

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =