کد خبر : 36227
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

خاطره‌ساز، گلزن و با اعتبار؛

نصرتی، مربی‌ای که تراکتوری‌ها می‌پسندند

نصرتی، مربی‌ای که تراکتوری‌ها می‌پسندند
محمد نصرتی این روزها مسئول فنی تیم فوتبال تراکتور است و تمرینات سرخ‌پوشان را زیر نظر دارد.

به گزارش نگاه، محمد نصرتی، مدافع خاطره‌ساز سابق تراکتور دو سه روزی است که در قامت مربی به این تیم بازگشته و قرمزها را تمرین می‌دهد. نصرتی برای بار دوم است که به عنوان مربی در جمع تی‌تی‌ها حضور می‌یابد؛ حضوری که البته مورد استقبال پرشورها نیز قرار گرفته چرا که نصرتی همواره یک بازیکن محبوب برای سکوهای تیم محبوب آذربایجانی بوده است.

کاپیتان سابق تیم ملی در دوران بازیگری با پیوستن به تراکتور، وزن تیم آن زمان تی‌تی‌ها که سال‌های ابتدایی پس از بازگشت به لیگ برتر را تجربه می‌کرد، بیشتر کرد. مدافع پیشین تیم ملی که گلی به یاد ماندنی را وارد دروازه بحرین کرد، گل‌های حساسی را نیز به نفع تیم محبوب سرخ‌پوش به ثمر رسانده است. خاطرات خوش همراه با نصرتی باعث شده تا وی همچنان چهره‌ای محبوب بین پرشورها باشد و به مناسبت بازگشت وی به سه پرده خاطره‌انگیز از او با پیراهن سرخ تراکتور اشاره کرده‌ایم که خواندن آن شاید خالی از لطف نباشد.

فاتح دروازه استقلال با زیباترین شوت ممکن

بدون شک زیباترین و خاطره‌انگیزترین گل نصرتی با پیراهن تراکتور گلی است که این بازیکن از مسافتی نسبتا دور به تور دروازه آبی‌های پایتخت چسباند. شاید لحظه‌ای که مدافع مستحکم تراکتور پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفته بود، هیچ هوادار تراکتوری تصور نمی‌کرد که نصرتی با شوتی سهمگین دروازه استقلال را برای بار دوم فرو ریخته و سه امتیاز را در استادیوم آزادی برای تراکتور رقم بزند. گلی که در آخرین بازی او با پیراهن تراکتور در هفته پایانی لیگ سیزدهم به ثمر رسید و احتمالا هنوز هم کِیف هر تراکتوری را با دیدنش حسابی کوک کند!

مدافعی که عاشق گل‌های سه امتیازی بود!

مربی کنونی تراکتور در دوران بازی خود به عنوان یک مدافع، با به ثمر رساندن ۵ گل سه امتیازی می‌توان گفت که گل‌های نسبتا زیادی برای تراکتور به ثمر رسانده است. ابومسلم، راه‌آهن، استیل آذین و سایپا تیم‌هایی هستند که با گل پیروزی بخش نصرتی، بازی را به تراکتور واگذار کرده‌اند. باوجود اینکه گل نصرتی مقابل استیل آذین باتوجه به پرستاره بودن تیم تهرانی در آن مقطع شاید شیرینی‌های خاص خود را داشته ولی احتمالا گل مدافع سابق تیم ملی مقابل شهرداری تبریز که سه امتیاز را برای قرمزهای پرطرفدار در یک مسابقه دربی به ارمغان آورده، مهم‌ترین گل سه امتیازی نصرتی برای تراکتور باشد.

چه مربی خوبی هستی محمد نصرتی!

هدایت تراکتور به عنوان نفر اول کادرفنی مقابل سپاهان، سومین پرده‌ای است که باید از دوران حضور نصرتی در تراکتور مورد توجه قرار گیرد. مسابقه‌ای که باتوجه به نرسیدن ارطغرول ساغلام برای عقد قرارداد، نصرتی که قرار بود دستیار ایرانی وی باشد تراکتور را مقابل سپاهان مدعی هدایت کرد و نتیجه مناسبی نیز گرفت. بازی‌ای که اگر نصرتی خوش شانس بود چه بسا می‌توانست با پیروزی تی‌تی‌ها نیز به پایان برسد و تیم تحت امر وی که قبل این بازی با زوونیمیر سولدو اصلا نمی‌توانست عملکرد مناسبی داشته باشد، با حضور مدافع سابق این تیم از لحاظ فنی متحول شده و بسیار خوب کار کرد تا پرشورها مدافع سابق خود در لباس مربیگری را بپسندند.

نگارنده: حامد حاجی‌محمدی

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − بیست =