کد خبر : 29970
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

تراکتـور، تیمی‌که از عرش به فرش رسید/ بدهی‌ میلیاردی، میراث زنوزی

تراکتـور، تیمی‌که از عرش به فرش رسید/ بدهی‌ میلیاردی، میراث زنوزی

به نظر می‌رسد ماجراجویی محمدرضا زنوزی در تراکتـور با میراثی به نام بدهی‌های میلیاردی به آخر خط رسیده است!

به گزارش نگاه، بازی‌ها و نتایج ضعیف تراکتور در فصل جاری لیگ برتر و قرار گرفتن این تیم در منطقه سقوط زنگ خطر را برای پرشورها رسماً به صدا درآورده و از همین رو، هواداران تراکتور خواستار تغییرات اساسی در تیم محبوب خود هستند.

در این میان، سمت و سوی مطالبه هواداران تراکتور بر روی تغییر مالکیت باشگاه متمرکز است و با این شرایط بایستی کار محمدرضا زنوزی و مالکیت او در پرطرفدارترین تیم آسیا را پس از سه فصل پرفراز و نشیب تمام شده دانست.

مالک متمولی که با سروصدای زیاد و بمب‌های نقل‌وانتقالاتی‌ کارش را در تراکتور شروع کرد اما خیلی زود ترکش‌ این بمب‌ها دامن خود تراکتور را گرفت و حالا این تیم را در باتلاق بحرانی عمیق فرو برده است.

درحال حاضر، بدهی‌های سنگین مالی میراث محمدرضا زنوزی در تیم محبوب دیار آذربایجان است؛ بدهی‌هایی که نتیجه اشتباهات مدیریتی و بریز و بپاش‌های بی‌حساب‌وکتاب بوده و ماجراجویی مالک تراکتور را به آخر خط رسانده است.

زنوزی ماشین‌سازی را نیز با چنین میراثی واگذار کرد که عاقبت تلخی برای تیم قدیمی‌فوتبال آذربایجان داشت و این تیم پس از واگذاری با انبوه مشکلات مالی بلافاصله به لیگ یک سقوط کرد و اینک در شیب تند سقوط به لیگ دو قرار گرفته است.

به اعتقاد خیلی‌ها، سناریویی که در ماشین‌سازی رخ داد، می‌تواند درس عبرتی برای تیم پرطرفدار تراکتور باشد و از این رو بنا اگر بر واگذاری این تیم باشد، زنوزی به عنوان مقصر اصلی اشتباهات، باید تمامی‌بدهی‌های این تیم را پرداخت کند.

طبق آمار، وضعیت‌ کنونی‌ تراکتور حتی بدتر از دوره‌ای است که این تیم به مسابقات لیگ یک سقوط کرد و در این شرایط، اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکل نقل‌وانتقالاتی پیش از انتقال امتیاز باشگاه، ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 4 =