کد خبر : 36017
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

خبر خوش شهردار تبریز به رانندگان تاکسی؛

۲ هزار تاکسی با وام کم بهره نوسازی می‌شوند

۲ هزار تاکسی با وام کم بهره نوسازی می‌شوند
شهردار تبریز از مساعدت و کمک شهرداری به رانندگان تاکسی برای نوسازی دو هزار دستگاه تاکسی با تسهیلات کم بهره در دوره فعلی خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: یکی از مهم ترین حوزه‌های شهری که در طول یک دهه گذشته با مشکل روبرو بوده، حمل و نقل عمومی است که با تدوین برنامه‌ای جامع در دوره فعلی مدیریت شهرداری و جلب حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر، برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در این میان و در کنار برنامه‌ریزی‌های هدفمند برای افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اثربخشی در حوزه تاکسیرانی نیز از سوی شهرداری صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به مساعدت در اعطای تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی و خرید و تزریق دو هزار دستگاه تاکسی جدید تا پایان سال جاری اشاره کرد.

شهردار تبریز در عین حال با اشاره به تبعات مثبت نوسازی ناوگان تاکسرانی تبریز افزود: کاهش مشکلات ترافیکی شهر، تسهیل تردد و جابجایی شهروندان، کاهش آلودگی هوا و افزایش سطح رضایتمندی مردم از جمله نتایج و تبعات مثبت این اقدام زیربنایی خواهد بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =