کد خبر : 36113
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

بلاتکلیفی، میهمان آشنای تراکتورِ زنوزی

بلاتکلیفی، میهمان آشنای تراکتورِ زنوزی
باشگاه تراکتور بار دیگر در میان فصل میزبان میهمانی آشنا به نام بلاتکلیفی بوده و با چالش انتخاب سرمربی جدید مواجه است.

به گزارش نگاه بنقل از اناج، تراکتورِ زنوزی به رسم سنت چند ساله خود که همواره روی گسل تغییرات بوده، بار دیگر در میان فصل در یکی از تکراری‌ترین چالش‌هایش یعنی انتخاب سرمربی قرار گرفته است.

این تیم در طول حیاتش با مالکیت تاجر متمول تبریزی طی چهار و نیم فصل، ۱۵ سرمربی روی نیمکت خود دیده تا از این حیث جزو بی‌ثبات‌ترین تیم‌های فوتبال کشور لقب بگیرد.

از جان توشاک و قربان بردیفِ پرآوازه تا محمد تقوی و ساکت الهامیِ بی‌نام‌ونشان سکاندارانی هستند که در عصر خصوصی‌سازی پشت فرمان تراکتور نشسته‌اند‌.

در این میان، اعتماد به مربیانی که هیچ سابقه‌ای در حرفه سرمربیگری نداشتند نیز باعث شده تا این باشگاه در میدان آزمون و خطاهای مکرر شکل یک آزمایشگاه به خود بگیرد.

به اذعان کارشناسان، تغییرات پیاپی در ناکامی‌های تیم محبوب دیار آذربایجان پررنگ‌ترین نقش را داشته و به موردی آزاردهنده برای هواداران این تیم تبدیل شده است.

البته ناگفته نماند که انتخاب‌های اشتباه با دهن‌کجی آشکار به هواداران میلیونی تراکتور نیز در وقوع این بی‌ثباتی‌ها تاثیر غیرقابل انکاری داشته است.

به عبارتی دیگر، بلاتکلیفی میهمان آشنای باشگاه تراکتور در دوران زمامداری محمدرضا زنوزی بوده که وقت و بی‌وقت در خانه این باشگاه را زده و دست‌بردار نیست!

باید منتظر بود و دید که سرانجام این نوع مالکیت و تیمداری که در فوتبال کشور نشان داده عاقبت تلخی دارد، چه سرنوشتی را برای محبوب‌ترین تیم آسیا رقم خواهد زد؟

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + شانزده =