کد خبر : 35097
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

با حضور مسئولین کشوری، استانی ، شهرستانی و نخبگان؛

اولین گردهمایی بزرگ مجمع شهرستان ورزقان برگزار شد

اولین گردهمایی بزرگ مجمع شهرستان ورزقان برگزار شد

اولین گردهمایی بزرگ مجمع شهرستان ورزقان با حضور مسئولین کشوری ، استانی ، شهرستانی ، نخبگان و عموم مردم در تالار اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد. مدیر عامل مجمع شهرستان ورزقان با تاکید بر نحوه فعالیت مجمع و غیر سیاسی وغیرجناحی بودن این تشکل مردم نهاد گفت : سیاست¬های مجمع ایجاد وحدت و همدلی مردم

اولین گردهمایی بزرگ مجمع شهرستان ورزقان با حضور مسئولین کشوری ، استانی ، شهرستانی ، نخبگان و عموم مردم در تالار اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد.

مدیر عامل مجمع شهرستان ورزقان با تاکید بر نحوه فعالیت مجمع و غیر سیاسی وغیرجناحی بودن این تشکل مردم نهاد گفت : سیاست¬های مجمع ایجاد وحدت و همدلی مردم منطقه برای پیشرفت درتمام عرصه هاست .

 

محمد باقر آقایی تصریح کرد : کارگروههای تخصصی با مسولیت نخبگان جهت مطالبه و ارائه راهکارهای عملی تشکیل شده و امیدواریم با همکار ی مردم و مسئولین در آینده شاهد رشد و شکوفایی منطقه در عرصه های مختلف باشیم .

وی افزود : مجمع تقریبا ۱۰۰۰ عضو دارد که با اطلاع رسانی شاهد افزایش اعضا در روزهای آینده ازروستاهای شهرستان نیزخواهیم بود.

مستشار دیوان محاسبات کشوری نیز در این گردهمایی گفت : شهرستان ورزقان با پتانسیل¬های گردشگری ، ذخایر معدنی و نیروی انسانی غنی و نخبگان واندیشمندانی که دارد می تواند به منطقه¬ای توسعه یافته با اتحاد و همدلی تبدیل شود .

مهدی آقاپور با اشاره به تشکیل مجمع و اهداف آن برای رشد و توسعه گفت : در دنیای پیشرفته ی امروز سازمان های مردم نهاد به شکل های مختلف در سطح شهرستانی ، استانی ، ملی و بین المللی فعالیت می کنندکه مجمع شهرستان ورزقان با آگاهی و شناخت و اهداف واساسنامه غیرسیاسی در سطح استان و شهرستان اقدام به فعالیت کرده است ودر نوع خود بی¬نظیراست.

وی گفت : امروزه نیروی انسانی به عنوان مهم ترین اهداف پیشبرد در جامعه بکار برده می شوند و نقش نیروی انسانی در پیشرفت اهداف جامعه بسیار مهم است و شهرستان ورزقان با داشتن چنین پشتوانه قوی و مستحکم شایسته توسعه روز افزون است

مدیر شهرک سرمایه گذاری خارجی نیز در این گردهمایی با اشاره به تشکیل این مجمع که گام مثبتی در راستای مطالبه گری منطقی و قانونی از دستکاههای اجرائی استان وشهرستان است افزود: سازمانهای مردم نهاد نقش بی بدیلی در ارائه برنامه ها و راهکارها برای حل مشکلات جامعه دارند و رابط بین دولت و مردم هستند

خداوردی تاری تصریح کرد: این مجمع اولین گردهمایی بزرگ شهرستان را تشکیل داده و با شور واراده اعضا به وجود آمده و بازوان توانمند اجرایی و حمایتی بین مردم و دولت هستند و نقش پویایی در توسعه ایفا می کنند.

وی افزود: مجمع نقش بزرگی در همدلی ، همکاری و تشریک مساعی برای رسیدن به پیشرفت و توسعه و گره گشای مشکلات شهرستان خواهد داشت.

دراین گردهمایی از مفاخر و نام آوران شهرستان ورزقان در حوزه های مختلف به شرح ذیل تجلیل شد:

 

دکتر ابراهیم اقبالی ادیب ،شاعر، نویسنده و هیات علمی دانشگاه تبریز( از روستای دیزج صفرعلی)

مصطفی قلی زاده علیار محقق، شاعر، نویسنده چندین جلد کتاب و فعال حوزه رسانه ( از روستای علیار)

اکبر حمیدی علیار شاعرو نویسنده ( از روستای علیار)

میخوش نوری شاعرو نویسنده چندین کتاب در مورد ورزقان ، فعال میراث فرهنگی( از روستای کرویق)

سارا قلی پور شاعرو نویسنده چندین کتاب و دارنده عنوان اولین بانوی تذکره نویس ایران به شیوه قدمادر ایران ( از روستای لله لو)

رحمان ضازاده شاعرمدیحه سرا و طنز سرا ( از روستای لیلاب)

محمدحیدری فرزند غیور شهید مدافع حرم سردار ذاکرحیدری ( از روستای لله لو)

احمد احمدی شاعر و نویسنده ( از روستای بکرآباد)

دکتر معبود عباسزاده شاعر و نویسنده چند کتاب تخصصی در حوزه مدیریت( از روستای کرویق)

دکترجابرکریم پور عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و نویسنده چندین کتاب تخصصی در حوزه فناوری و دارنده اولین دکترای علوم کامپیوتر در شمال غرب کشور

یعقوب حضرتی دارنده عنوان قهرمان و اورال مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام ( از روستای آبخواره)

امیر حسین نظری کشتی گیر نوجوان و دارنده مقام برتر استانی ( از روستای دیزج صفرعلی)

محمد مهرزاد کارآفرین نمونه( از روستای مرزآبادچایی)

برهان کریم پور قبولی در کنکورسراسری با رتبه برتر در رشته پزشکی ازعلوم پزشکی دانشگاه تهران ( از روستای امیر آباد)

حسین پاشازاده از قهرمان های پرورش اندام کشور(از روستای کاسین)

حسین نجفی دارای مدال قهرمانی جهان در رشته کیک بوکسینگ (از شهرستان ورزقان)

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =