کد خبر : 37396
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

نماینده ولی فقیه در واکنش به علاقمندی اغلب جوانان امروز به اسلام و انقلاب؛

تیپ متفاوت جوانان هیچ اشکال دینی و شرعی ندارد/ بدسلیقه نباشیم

تیپ متفاوت جوانان هیچ اشکال دینی و شرعی ندارد/ بدسلیقه نباشیم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اینکه تعدادی از جوانان امروزی با پیراهن آستین کوتاه یا با موهای روغن زده ظاهر می شوند هیچ ارتباطی به بی علاقگی آنها به اسلام و انقلاب ندارد و ما نباید در این خصوص بد سلیقه عمل کرده و این عده را تکفیر کنیم.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیوند دوستی ایران با کشورهای جهان در عرصه های مختلف قابل مشاهده است، با وجود توطئه های بسیار بزرگ دشمنان اسلام و انقلاب این پیوندها هرگز از بین نخواهد رفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و برخاسته از متن مردم است این انقلاب امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که در عرصه های مختلف طی ۴۴ سال خوش درخشیده و به دستاوردهای بسیار عظیمی رسیده که این مسیر پرصلابت باید همچنان تداوم یافته و بلکه با بهره مندی از نیروی انسانی متعهد، متخصص و جوانان انقلابی تقویت شود.

وی همچنین با اشاره به علاقمندی اغلب جوانان امروز به اسلام و انقلاب، گفت: تیپ متفاوت جوانان هیچ اشکال دینی و شرعی ندارد و ما نباید در این خصوص بدسلیقگی کنیم.

وی ادامه داد: اینکه تعدادی از جوانان امروزی با پیراهن آستین کوتاه یا با موهای روغن زده ظاهر می شوند هیچ ارتباطی به بی علاقگی آنها به اسلام و انقلاب ندارد و ما نباید در این خصوص بد سلیقه عمل کرده و این عده را تکفیر کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از آیین های مختلف دینی و مذهبی از جمله اعتکاف در سال گذشته، اظهار داشت: بسیاری از جوانانی که در این مراسم معنوی حضور داشتند،دارای تیپ و ظاهری متفاوت تر بودند که این امر نشان دهنده عشق و علاقه جوانان امروز به مبانی دینی و اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم وحشت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی از همان بدو تاسیس نظام جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: این وحشت با قدرتمند شدن ایران اسلامی بیشتر و بیشتر می شود زیرا که پیش بینی آنها برای شکست انقلاب ظرف مدت ۶ ماه پس از ۲۲ بهمن غلط از آب درآمد.

وی با بیان اینکه طی ۴۴ سال گذشته دشمنان اسلام و انقلاب پیچیده ترین نقشه ها برای براندازی را علیه نظام تدارک دیدند، گفت: با تمام این توطئه ها و فتنه انگیزی ها، انقلاب اسلامی بر سرعت پیشرفت و ترقی خود روز به روز افزوده است و این برای دشمنان یه هیچ عنوان قابل هضم نیست.

حجت الاسلام آل هاشم آشکار شدن قدرت نرم جمهوری اسلامی و آثار و برکات آن در بین مردم جهان را یکی از دلایل حقانیت مردم ایران در دفاع از ارزش ها و آرمان های خود اعلام و اضافه کرد: مسیر این انقلاب رو به جلو و پیشرفت است اما باید تلاش کرد تا این مسیر تقویت شود که این امر جز با بهره گیری از جوانان ممکن نمی شود زیرا که غفلت از جوانان منجر به بروز انواع مشکلات خواهد شد.

وی از مسئولان اجرایی خواست تا با احصا و شناسایی کمبودها و مشکلات و نیز اصلاح روش ها و مسیرها، راه انقلاب اسلامی را بیش از پیش با صلابت تر ادامه دهند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هشت =