کد خبر : 30383
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

آرزوی دیدارت به دلم سنگینی می کند

آرزوی دیدارت به دلم سنگینی می کند

غلامحسین یکی از نخبگانی است که خودم را همیشه به او مدیون می دانم.خبرنگاری که همیشه فارغ از هیاهو اثر گذار بوده است. او علی رغم اینکه سن و سال زیادی نداشت در میدان عمل نقش کلیدی در آزادسازی خرمشهر ایفا کرد. او را همه می شناسند زیرا وی از جوان ترین فرماندهان بود.

فردا روز شهادت این عزیز است و دلنوشته ای چند خطی می نویسم تا فقط برای دلم کاری کرده باشم ؛

” غلامحسین سی و نه سال از آسمانی شدن تو می گذرد و من بصورت یکطرفه میخواهم به زور هم شده تو را استاد خودم بدانم.غلامحسین تو بهترین خبرنگار قرن هستی که وقتی شیپور زنگ نواخته شد قلم را به قلمدان سپردی و برای دفاع از کشورت در مقابل دشمن طوفان بپا کردی و از این باب که خودم را شاگرد تو بدانم شابد لفظ ژورنالیست برای من بزرگ باشد ولی خب کارآموز خبر هستم و از آن مهم تر شاگرد تو از دیار غیرتی به نام قره_داغ است …

کاش عین فیلم ها تونلی زمانی ساخته شده بود تا من میتوانستم به اندازه یک ساعت هم شده برای مصاحبه و حرف زدن با تو وقت می گرفتم تا در این فضای سنگین زمستان که بسیاری از دل ها یخ زده است گرمای اندکی به وسع خودم از قلب پاک تو بگیرم.

درست است که درس قهرمان های واقعی در کتاب ها یافت نمی شود.گیرم که تدوین گران کتب درسی یادشان باشد و به درکنار پتروس ها نامی از تو میبرده اند!. اما خب مگر کتاب ها قدرت شناساندن نخبگانی مثل تو را دارند؟!
خوب می دانم قلم من توانش را ندارد در وصف تو بجرخد و حتی آمپر اینستاگرام نیز یارای دیدن عکس هایتان را ندارد!

اما وای بر ما که خیابان ها را به نام تان کردیم ولی در زندگی های مان اثری از شما نیست و همه ی مان سهمی در شرایط نابسامان اقتصادی این روزها داریم.آیه ای قرانی چه زیبا گفت شما ها هی و حاضر و زنده اید ولی حیف چشمی بینا برای دیدن قهرمانی هایتان و گوشی برای شنیدن صدای رسای تان نداریم.

وحید یوسفی: خبرنگاری از دیار قره داغ

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − پنج =