کد خبر : 31082
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

آبروریزی ماشین‌سازی این‌بار در همدان/ از بازداشت آقازاده تا تکرار اتفاقات پایتخت!

آبروریزی ماشین‌سازی این‌بار در همدان/ از بازداشت آقازاده تا تکرار اتفاقات پایتخت!

اعضای ماشین‌سازی در شهر همدان با دردسرهای عجیب و غریبی مواجه شده‌اند که برای فوتبال آذربایجان مایه تاسف است.

به گزارش نگاه، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز امروز در چارچوب هفته هجدهم و آغازین نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان شهرداری همدان بود که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا دور برگشت را با باخت استارت بزند.

این بازی علاوه بر طعم تلخ شکست، اتفاقات عجیب و غریب و البته تاسف‌باری برای ماشین‌سازی داشت و عدم اجرای تعهدات مالی تبریزی‌ها را با چالش مواجه کرد که یکی از آن‌ها بازداشت مدیرعامل باشگاه بود.

محمد میثم مصائبی، مدیرعامل آقازاده که پس از انصراف خانه سرباز صلح ایران از مالکیت باشگاه ماشین‌سازی دوباره به این باشگاه بازگشته و تیم را در سفر به همدان همراهی کرده است، در محل انجام بازی دستگیر شد.

ماجرا از این قرار است که مصائبی هزینه‌های هتل محل اقامت سبزپوشان را پرداخت نکرده بود که به همین دلیل مدیر هتل به همراه یک مامور به ورزشگاه مراجعه و مدیرعامل آقازاده را بازداشت و به کلانتری منتقل کرد!

از سوی دیگر، یکی از بازیکنان ماشین‌سازی در جریان دیدار امروز مصدوم شد که در ادامه برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما سبزقبایان در پرداخت مخارج بیمارستان هم عاجز ماندند و درنهایت پدر این بازیکن مجبور شد هزینه درمان پسرش را پرداخت کند.

اما این پایان کار نیست و در خاتمه این سفر اتفاقات بازی پایانی نیم‌فصل اول در پایتخت در آغاز نیم‌فصل دوم دوباره برای نماینده فوتبال تبریز تکرار شد با این تفاوت که اینبار لوکیشن شهر همدان است!

قرار بود کاروان ماشین‌سازی بلافاصله پس از پایان بازی با اتوبوس به تبریز بازگردد اما اعضای این تیم پول سفر را ندارند و راننده اتوبوس بدون دریافت هزینه راضی به حرکت نمی‌شود و سبزقبایان تا این لحظه موفق به بازگشت نشده و در همدان سرگردان مانده‌اند!

شایان ذکر است که تمام این اتفاقات نشات گرفته از مشکلات مالی می‌باشد و تیم قدیمی فوتبال آذربایجان با بی‌توجهی مسئولان استان و تبریز شرایط اسفناکی را در لیگ دسته اول فوتبال کشور سپری می‌کند که مایه تاسف است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =